Poliţia Locală a demarat, ieri, o campanie de ridicare a maşinilor abandonate, ai căror proprietari au fost notificaţi
Activitatea Poliţiei Locale a fost îndelung contestată, a existat chiar un moment când reprezentanţii administraţiei centrale au pus pe umerii primăriilor şi a consiliilor locale gestionarea activităţii, dar şi finanţarea, iar Primăria Constanţa a luat urgent măsuri pentru continuarea programului de pază, coordonare şi ordine publică, de către agenţii Poliţiei Locale. În această perioadă, misiunea agenţilor de la Poliţia Locală este dublată şi de derularea activităţilor specifice sezonului estival şi un prim exemplu a fost minivacanţa de 1 Mai, atunci când agenţii Poliţiei Locale au muncit asigurând ordinea publică. Vizaţi au fost toţi acei şoferi care, din lipsa locurilor de parcare într-o anumită zonă, şi-ar fi putut parca autoturismul la voia întâmplării, blocând, astfel, activitatea în diverse zone ale oraşului, precum şi în staţiunea Mamaia. La scurt timp după terminarea minivacanţei, poliţiştii de la Locală s-au axat pe acei proprietari de maşini care şi-au abandonat – din diverse motive – maşinile pe străzile Constanţei.
Ieri, agenţii Poliţiei Locale Constanţa au trecut în lista scoaterii de pe domeniul public un număr de 15 autoturisme. Potrivit şefului Poliţiei Locale Constanţa, Daniel Bratu, acţiunea este una continuă, conform procedurilor legale în vigoare. „Trimitem zilnic somaţii către deţinătorii de autoturisme, să se conformeze şi să-şi ridice maşinile abandonate. Atunci când nu răspund solicitărilor noastre, punem în aplicare prevederile legale; ridicăm vehiculele identificate de pe domeniul public. Rolul Poliţiei Locale pentru acest proiect este ridicarea, transportul şi depozitarea autovehiculelor pentru care proprietarul nu a răspuns solicitării noastre de a face aceste proceduri“, ne-a declarat Bratu. Ieri, din list