Fulare de suporter, pachete şi materiale promoţionale pentru siguranţa celor mici, informaţii utile pentru toţi partenerii la trafic, toate printre suporteri şi toate în cele mai inedite moduri cu putinţă acum la noi. Marca de familie Goodyear, parteneră a Cupei României la fotbal, a intrat pe cele patru stadioane din semifinalele Cupei României 2012 -2013 şi a ridicat suporterii în picioare cu una dintre cele mai interesante activări de PR întâlnite până în acest moment în fotbalul românesc. Prin noul său slogan, "Made to feel good", Goodyear a demonstrat şi de această dată cât de aproape poate fi de publicul larg, cei mai câştigaţi fiind, evident, suporterii. La fiecare meci de până acum, Goodyear a fost prezent, atât la intrare, cât şi în tribune, alături de partenerii săi şi de suporterii veniţi la meciurile din Cupă şi a demarat campanii de interes atât pentru cei mici, cât şi pentru cei mari. Acum însă a electrizat atmosfera cu cele trei hostess Goodyear şi cu cele trei lansatoare portabile cu care a aruncat fulare în tribune. În cadrul Cupei României Timişoreana, ediţia 2012-2013, Goodyear a demarat şi programul-pilot "Goodyear pentru Siguranţa Celor Mici". În cadrul acestuia, toţi copiii veniţi la meci împreună cu părinţii lor au primit informaţii şi materiale destinate măririi siguranţei lor în trafic. La finalul sezonului, Goodyear va oferi două premii speciale pentru "Golgheterul Cupei" şi pentru "Antrenorul celei mai bune echipe".
Fulare de suporter, pachete şi materiale promoţionale pentru siguranţa celor mici, informaţii utile pentru toţi partenerii la trafic, toate printre suporteri şi toate în cele mai inedite moduri cu putinţă acum la noi. Marca de familie Goodyear, parteneră a Cupei României la fotbal, a intrat pe cele patru stadioane din semifinalele Cupei României 2012 -2013 şi a ridicat suporterii în picioare c