Reprezentanţii administraţiei locale din Câmpia Turzii par prea preocupaţi de deplasările în străinătate, pe care şi le programează constant sau de rezolvarea propriilor interese, nereuşind să mai răspundă întrebărilor mass media în termen rezonabil.
De exemplu, la întrebări simple privind legalitatea efectuării unor plăţi către organele de media locale sau modul în care s-au cheltuit unele sume de bani prin proiectul "Şi noi putem", şeful Serviciului Relaţii Publice din cadrul Primăriei, Geta Petrovan, ne-a transmis, după circa 15 zile de la adresarea solicitării, următorul mesaj:
"În urma cererii dumneavoastră, (...) prin care solicitaţi informaţii de interes public, vă comunicăm (...) că durata necesară pentru identificarea şi transmiterea informaţiilor solicitate depăşeşte 10 zile, urmând ca răspunsul dvs să vă parvină în termenul legal de 30 de zile de la data înregistrării cererii".
Practic, noua administraţie locală nu a reuşit să dea un răspuns solicitărilor TurdaNews într-un termen rezonabil, majoritatea răspunsurilor fiind transmise după zeci de zile de la adresarea lor, semn că funcţionarea instituţiei este în planul doi, primând deplasările şi rezolvarea intereselor proprii. Asta chiar dacă, de la începutul anului şi până acum, au primit doar vreo 20 de solicitări pentru comunicarea unor informaţii publice, adică o medie de doar 4 solicitări/întrebări pe lună!
Asta rezultă şi din faptul că răspunsurile transmise TurdaNews nu mai poartă semnătura primarului Radu Hanga sau a administratorului public Petre Pop, aşa cum se proceda până în urmă cu ceva vreme. Probabil, nu mai au timp nici să mai stea prin intituţie să mai dea o semnătură!
Vă reamintim că şeful Serviciului Relaţii Publice, Geta Petrovan, care ar trebui să se ocupe de fluidizarea transmiterii informaţiilor publice, este bănuită de implicarea în rezolvare