Până acum, muncitorii au realizat aproximativ 70% din lucrări, iar din estimările constructorului întreaga investiţie ar putea fi gata până la finele anului, chiar dacă termenul de predare era aprilie 2014. Până acum, au fost amenajate rampele de acces pe pod de la ambele capete, care au fost şi asfaltate, au fost ridicaţi pilonii, iar pe trei dintre cele opt deschideri au fost montate şi grinzile. Cele două benzi în plus vor avea 682 de metri. Lucrările de dublare a pasajului presupun şi realizarea unui trotuar pietonal pe stânga, cu două rampe de acces - una de 78,5 metri, din direcţia Braşov, şi cealaltă de 360 de metri, din direcţia Stupini. Pentru sistematizarea circulaţiei, proiectul prevede bretele de legătură pentru Bulevardul Griviţei, strada Stadionului şi strada Grigore Ureche.
Până acum, muncitorii au realizat aproximativ 70% din lucrări, iar din estimările constructorului întreaga investiţie ar putea fi gata până la finele anului, chiar dacă termenul de predare era aprilie 2014. Până acum, au fost amenajate rampele de acces pe pod de la ambele capete, care au fost şi asfaltate, au fost ridicaţi pilonii, iar pe trei dintre cele opt deschideri au fost montate şi grinzile. Cele două benzi în plus vor avea 682 de metri. Lucrările de dublare a pasajului presupun şi realizarea unui trotuar pietonal pe stânga, cu două rampe de acces - una de 78,5 metri, din direcţia Braşov, şi cealaltă de 360 de metri, din direcţia Stupini. Pentru sistematizarea circulaţiei, proiectul prevede bretele de legătură pentru Bulevardul Griviţei, strada Stadionului şi strada Grigore Ureche.