A început ca brand britanic din necesitatea unui refugiat, dar a devenit un nume internaţional din dorinţa curţii regale, a armatei, a rapperilor şi a tinerilor din toată lumea.
Berete vor exista întotdeauna. Şi designeri care să găsească inspiraţie în trecut. Aşa cum au făcut cei de la Moschino sau Saint Laurent când au reintrodus toate formele retro-şic, dar şi interpretările moderne ale şepcilor de baseball ale lui Alexander Wang.
Dar nu sunt foarte mulţi designeri sau case de modă care se pot mândri cu 75 de ani de existenţă în care au reuşit să satisfacă gusturile şi nevoile armatei britanice, ale familiei regale şi ale rapperilor faimoşi din toată lumea. Sunt doar câteva dintre punctele culminante ale istoriei colorate marca Kangol. Fondat în 1938, în Cumbria, în nord-vestul Angliei, când beretele croite de pălărierul evreu de origine poloneză Jacques Spreiregen au început să fie purtate de soldaţi şi muncitori din toată Anglia. Spreiregen era fugit din Polonia în Anglia, unde a şi rămas până la moartea sa, în 1979.
De la soldaţi la Beatles
Numele brandului nu derivă din logoul care arată un cangur, aşa cum s-a format mitul de-a lungul timpului. Kangol este combinaţia dintre K („knitting“ – a tricota), Ang (angora) şi ol („wool“ –lână).Faima numelui s-a împrăştiat cu adevărat când Kangol a început să furnizeze armatei britanice, în cel de-Al Doilea Război Mondial, şepci şi berete.
Modelul 504, cel mai bine vândut din toate timpurile În special în ceea ce priveşte accesoriile capilare, trendurile sunt date de către copii pe străzile marilor oraşe. Phillip Pass, fost director Kangol
Primul eveniment grandios, dar şi optimist de această dată, a venit în 1948, cu ocazia ceremoniei de deschidere a Jocurilor Olimpice de la Londra, când britanicii şi-au acoperit capul cu piesele brandului.
Moda a acaparat una dintre di