Fanii brandurilor auto din grupul Volkswagen se strâng în fiecare an în localitatea austriacă Worthersee pentru a sărbători marca preferată. Rivalii de la Opel au găsit o modalitate foarte interesantă de a-şi promova propria marcă cu această ocazie.
Mai mulţi reprezentanţi Opel s-au inflitrat la petrecere şi au început să împartă ochelari 3D. Apoi au organizat în apropiere un foc de artificii. Cei care au privit spectacolul de pe cer prin ochelari au putut vedea, în 3D, logo-ul Opel.
Majoritatea fanilor Volkswagen s-au amuzat de găselniţa Opel şi au declarat că ideea a fost ingenioasă. Câţiva fani VW, însă, enervaţi, le-au dat foc ochelarilor.
Fanii brandurilor auto din grupul Volkswagen se strâng în fiecare an în localitatea austriacă Worthersee pentru a sărbători marca preferată. Rivalii de la Opel au găsit o modalitate foarte interesantă de a-şi promova propria marcă cu această ocazie.
Mai mulţi reprezentanţi Opel s-au inflitrat la petrecere şi au început să împartă ochelari 3D. Apoi au organizat în apropiere un foc de artificii. Cei care au privit spectacolul de pe cer prin ochelari au putut vedea, în 3D, logo-ul Opel.
Majoritatea fanilor Volkswagen s-au amuzat de găselniţa Opel şi au declarat că ideea a fost ingenioasă. Câţiva fani VW, însă, enervaţi, le-au dat foc ochelarilor.