SAP anunţă că s-a clasat pe locul al 19-lea în topul celor mai valoroase 100 de branduri globale, realizat de agenţia de cercetare Millward Brown Optimor, conform unui comunicat de presă.
SAP a urcat 3 poziţii în acest top faţă de anul trecut şi a înregistrat o creştere cu 34% a valorii de brand. Totodată, SAP a înregistrat cea mai mare creştere a valorii de brand dintre companiile din categoria "Tehnologie" aflate pe primele 20 de poziţii ale clasamentului BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands.
În categoria "Tehnologie", SAP ocupă locul 5, fiind devansat doar de Apple, Google, Microsoft şi IBM. Acest lucru este cu atât mai remarcabil cu cât cele mai multe branduri din categoria "Tehnologie" nu au înregistrat fluctuaţii prea mari, se mai specifică în comunicatul de presă.
"Schimbarea imaginii brandului SAP din ultimii ani, reputaţia companiei dar şi implicarea acesteia pentru a furniza soluţii şi tehnologii care ajută clienţii să îşi dezvolte afacerile au contribuit la acest rezultat remarcarabil" a declarat Valentin Tomşa, director general SAP România.
SAP ajută companiile de orice dimensiune şi din orice tip de industrie să-şi gestioneze afacerile mai bine. De la back office la consiliul director, din depozite până la punctele de desfacere, din computer până la instrumentele mobile de comunicare - SAP transferă oamenilor şi organizaţiilor încrederea şi puterea necesare pentru a lucra împreună eficient şi pentru a folosi eficace resursele interne ale afacerii, astfel încât să fie cu un pas înaintea competitorilor.
F. A. SAP anunţă că s-a clasat pe locul al 19-lea în topul celor mai valoroase 100 de branduri globale, realizat de agenţia de cercetare Millward Brown Optimor, conform unui comunicat de presă.
SAP a urcat 3 poziţii în acest top faţă de anul trecut şi a înregistrat o creştere cu 34% a valorii de brand. Totodată, SAP