Operatorul de plati in numerar si online PayPoint plc, a inregistrat un volum de peste 25 de milioane tranzactii plati facturi in Romania, in anul fiscal 2012-2013, reprezentand o crestere de 35% comparativ cu anul precedent.
La finalul anului fiscal 2012-2013, la nivel national existau peste 7.300 puncte de plata PayPoint, in crestere cu 9% fata de aceeasi perioada a anului precedent.
La nivelul grupului, PayPoint a raportat un volum record de 739 milioane tranzactii, in crestere cu 12% fata de volumul raportat in anul precedent.
Valoarea totala a tranzactiilor a depasit nivelul de 14 miliarde lire sterline, in crestere cu peste 16%.
La nivelul intregului grup, au fost anuntate venituri nete de 105,7 milioane lire sterline, mai mari cu 16,8 % fata de anul anterior si un profit inainte de impozitare de 41,3 milioane lire sterline, in crestere cu 10,9%.
In Romania, PayPoint si-a lansat oficial serviciul de plata a facturilor in numerar sub brand propriu in august 2008, In prezent, reteaua punctelor de plata PayPoint numara peste 7.300 de terminale iar compania are incheiate contracte cu 60 de clienti importanti din domeniul telecomunicatiilor, al utilitatilor si al serviciilor financiare, dintre care 49 sunt contracte pentru servicii de colectare plati.
PayPoint ofera, de asemenea, servicii complete de incarcare electronica a cartelelor preplatite pentru toti jucatorii din industria de telefonie mobila care furnizeaza acest tip de produs (Cosmote, Orange, Vodafone si Zapp), precum si servicii de incarcare electronica pentru operatorii de telefonie fixa cu acces international si de Internet, printre care se numara Nobel si Worldtelecom (Number One). Pentru Focus Sat, PayPoint ofera servicii de eliberare de vouchere cu coduri electronice pentru utilizatorii de servicii preplatite de tip DTH (Direct-