În data de 28 mai 2013, ora 13.00, este convocată şedinţa ordinară a Consiliului Local al municipiului Turda. Ordinea de zi a şedinţei este următoarea:
1. Prezentarea Procesului Verbal al şedinţei precedente;
2. Probleme ale Direcţiei Impozite şi Taxe Locale ;
2.1. PROIECT DE HOTĂRÂRE privind soluţionarea cererilor de acordare a înlesnirilor la plata impozitelor şi taxelor locale depuse de persoane juridice.
3. Probleme ale Administratorului Public:
3.1. PROIECT DE HOTĂRÂRE privind actualizarea componenţei Comisiei de Aplicare a Legii nr. 15/2003 la nivelul municipiului Turda.
4. Probleme ale Arhitectului Şef:
4.1. PROIECT DE HOTĂRÂRE privind aprobarea PUZ şi RLU aferent – Lucrări de construire centru de sănătate şi unităţi de primire-cazare, branşamente, utilităţi, imprejmuire, amenajări exterioare în municipiul Turda, P-ţa Basarabiei, nr. 44.
4.2. PROIECT DE HOTĂRÂRE privind aprobarea PUZ şi RLU aferent – Construire hală întreţinere şi garare autocamioane, birouri şi împrejmuire proprietate în Turda – prin scoaterea din circuitul agricol teritoriu extravilan din tarlaua 84 şi introducerea în teritoriul intravilan municipal Turda.
5. Probleme ale Serviciului Public Administraţie Publică Locală:
5.1. PROIECT DE HOTĂRÂRE privind aprobarea Metodologiei de atestare a persoanelor fizice în vederea dobândirii calităţii de Administrator de imobile în cadrul asociaţiilor de proprietari.
6. Probleme ale Serviciului de Evidenta Patrimoniului si G.I.S :
6.1. PROIECT DE HOTĂRÂRE privind aprobarea dării în administrare către Serviciul Public Poliţia Locală a Municipiului Turda a unei părţi din imobil.
7. Probleme ale Serviciului Public Administrarea Patrimoniului Imobiliar:
7.1. PROIECT DE HOTĂRÂRE privind repartizarea unor locuinţe de necesitate conform HCL nr. 92/2013.
8. PROI