Trei afaceri clujene s-au întors cu premii de la Gala premiilor de excelenţă din cadrul Hotel Tourism & Leisure Investment Conference, unul dintre cele mai importante evenimente din industria ospitalităţii din România.
Au venit cu diplome de la Bucureşti Golden Tulip Ana Dome Cluj, despre care reprezentanţii lanţului spun că e una dintre cele mai bune business-uri din ţară, restaurantul Baracca, ai cărui proprietari se pregătesc de extindere, şi un club deocamdată închis: Obsession.
Golden Tulip Ana Dome a obţinut locul doi la categoria Cel mai popular hotel al anului (Hoteluri economice si de clasa medie) la Gala premiilor de Excelenţă în turism. "Hotelul de la Cluj este unul dintre cele mai apreciate din ţară, din categoria lui. Unitatea merge bine şi din punct de vedere economic, e un exemplu între proprietăţile operate sub brandul Golden Tulip în România", a spus Paul Mărăşoiu, CEO Peacock Hotels, compania de consultanţă responsabilă de extinderea Golden Tulip-Louvre în România. Cu toate acestea, hotelul Golden Tulip Ana Tower din Sibiu este cel care a primit distincţia „Hotel of The Year" în 2012 pentru întreaga zonă central-sud-est europeană a lanţului hotelier Golden Tulip - Louvre Hotels.
La categoria unde Golden Tulip de Cluj a luat locul doi, celelalte unităţi premiate sunt din Sibiu: Ramada, pe primul loc şi Continental Forum pe locul 3.
O prezenţă clujeană se regăseşte şi la categoria restaurantul anului (restaurante selecte, de lux), unde Baracca s-a situat pe poziţia a treia. Celelalte două restaurante premiante operează în capitală: Epoque Bistro (Locul 1) şi Cucina JW Marriott Grand Hotel Bucureşti. Restaurantul clujean din centrul istoric al oraşului premiat la Bucureşti are ca principal target de piaţă segmentul business de clienţi. "Restaurantul creşte în fiecare an, câte puţin, din punctul de vedere al cifrei de afa