Cifra de afaceri a Danone România, liderul pieţei de iaurturi, a depăşit, anul trecut, 506 milioane lei (echivalantul a cca. 116 mil. euro), menţinându-se la un nivel similar celui din anul anterior (503 mil. lei). Danone România produce zilnic peste 1,5 milioane de produse lactate proaspete în fabrica sa din Bucureşti, pentru piaţa românească şi pentru export.
”Chiar în contextul unui mediu economic dificil, Danone România a avut o performanţă bună, rămânând liderul puternic al pieţei româneşti de lactate proaspete. Ne mândrim cu faptul că Activia şi Nutriday sunt mărcile de iaurt preferate ale românilor, ocupând locurile 1 şi 2 în ierarhia cotelor de piaţă.”, explică Dieter Schulz, director general Danone România.
Compania colectează, în medie, zilnic, peste 200 de tone de lapte proaspăt de la fermele din România. ”Pentru produsele Danone folosim în fiecare zi lapte proaspăt şi cele mai bune ingrediente şi investim constant în calitatea produselor noastre. Ne extindem continuu portofoliul de produse, pentru a ne adapta cerinţelor consumatorilor. În 2012, am lansat cu succes noua gamă Activia Fructe, ne-am întărit poziţia pe segmentul băuturilor lactate tradiţionale, cu Danone Sana şi Danone Lapte Bătut, şi am extins gama de produse pentru copii, sub mărcile Danonino şi Disney”, adaugă Dieter Schulz.
Investiţiile Danone România s-au ridicat la aproape 18 milioane de lei în 2012, mai mari cu peste 10% faţă de 2011. În ultimii 15 ani, Danone a investit în operaţiunile sale din România peste 300 milioane de lei.
”Sunt încrezător că avem în continuare oportunităţi de creştere în România. Potenţialul pieţei de lactate proaspete este încă semnificativ, dacă luăm în calcul consumul pe cap de locuitor în România, cu mult mai mic decât media europeană. Priorităţile noastre pentru 2013 sunt să creştem consumul de iaurt în Ro