Cand doua dintre cele mai mari echipe de fotbal din Germania se intalnesc in finala Champions League, confruntarea nu poate avea decat un singur castigator: industria germana.
Bayern Munchen si Borussia Dortmund se infrunta, sambata seara, intr-un meci care se anunta a fi un adevarat spectacol, insa acesta ar putea avea o miza mult mai mare.
CNN mentioneaza ca finala Champions League in sine va fi un eveniment secundar, ceea ce conteaza cu adevarat fiind sumele uriase care se invart in jurul acesteia, in conditiile in care companii cunoscute si-au anuntat intentia de a investi multe milioane de dolari in reclame si nu numai.
De la firmele de echipamente sportive precum Adidas si Puma, pana la gigantii din asigurari, ca Allianz si Signal Iduna, stadionul Wembley va fi acoperit de nume grele din industria germana, ce vor fi promovate in cadrul acestui meci care ar putea avea o audienta de 150 milioane de persoane, la nivel mondial.
In plus, numele companiei din industria chimica Evonik si al gigantului telecom Deutsche Telekom vor aparea pe tricourile celor doua echipe, Borussia, respectiv Bayern. Astfel, industria germana va straluci pe cea mai prestigioasa scena a fotbalului, mai scrie CNN.
Germania este considerat cel mai puternic lider economic al continentului care se confrunta cu o recesiune severa, in ciuda cresterii modeste a produsului intern brut in primul trimestru, de doar 0,1%.
Cu toate acestea, germanii au demonstrat ca sunt gata sa arunce cu banii la acest meci, avand in vedere ca jumatate de milion de fani ai Borussiei Dortmund au vrut sa cumpere bilete la finala Champions League, iar cei de la Bayern au primit 250.000 de cereri. Insa, din pacate, stadionul Wembley nu poate sustine decat 90.000 de spectatori.
Expertul in finante din lumea fotbalului