CNA vrea sa desfasoare, in luna octombrie, impreuna cu Asociatia Berarii Romaniei, o campanie in scoli, prin care sa incurajeze adolescentii sa consume bere fara alcool, in locul celei cu alcool, a anuntat Laura Georgescu, presedintele CNA, vineri, in cadrul unui seminar organizat la Bucuresti.
Laura Georgescu, presedintele Consiliului National al Audiovizualului (CNA), a fost prezenta, vineri, la un seminar despre autoreglementarea sectorului berii din Romania, organizat la Bucuresti de Asociatia Berarii Romaniei. La eveniment au participat mai multi reprezentanti ai Asociatiei Berarii Romaniei, dar si ai Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC).
In acest context, Laura Georgescu a vorbit despre parteneriatele pe care CNA le are cu cele doua organisme, precizand ca intotdeauna aceste colaborari au generat campanii de prevenire in privinta consumului de alcool, de protejare a minorilor, dar si de informare corecta a consumatorilor.
De asemenea, Georgescu a precizat ca, in momentul de fata, CNA si Asociatia Berarii Romaniei pregatesc o campanie privind inlocuirea consumului de bere cu alcool in randul adolescentilor cu cel al berii fara alcool. "Asta este cel putin ce ne-am propus pentru toamna acestui an", a spus Laura Georgescu.
Ea a precizat ca ideea campaniei are la baza faptul ca expertii CNA s-au deplasat recent in scoli si au constatat problemele cu care se confrunta adolescentii. "Se consuma alcool in randul adolescentilor sub 16 ani", a spus Laura Georgescu.
"Avem aceasta campanie de promovare in parteneriat cu Asociatia Berarii Romaniei, cu care vrem sa mergem prin scoli, sa cream evenimente si sa incercam sa ii determinam sa inteleaga ca la ei este optiunea intre alcool si 0% alcool", a spus Georgescu, precizand ca desfasurarea acestei campanii este preconizata pentru luna octombrie.
Laura Georgescu a amintit ca,