CINE SE TREZEȘTE DE DIMINEAȚĂ. Ce se întâmplă, doctore?, Vremea și Horoscop cu Neti Sandu, toate difuzate de Pro TV, au fost cele mai vizionate programe matinale de pe piața TV, pe targetul comercial, în perioada 1 ianuarie – 22 mai a.c., potrivit Forbes care citează o analiză BPN Blog.
Programul Ce se întâmplă, doctore? a fost cel mai urmărit în perioada amintită, cu un rating mediu de 4,8% (urban, 18 – 49 de ani). Vremea lui Busu (Florin Busuioc) a avut un rating mediu de 4,6%, iar Horoscopul prezentat de Neti Sandu, 4,5% rating.
Observatorul dimineţii este preferat la Antena 1, cu rubricile Dimineaţa mondenă (2,9% rating) şi Horoscop (2,8%). Neatza cu Răzvan şi Dani a înregistrat un rating de 2,4% pe targetul comercial în intervalul amintit.
Emisiunile matinale cu cele mai mari audiențe
60 DE SECUNDE PE INTERNET. În 60 de secunde sunt urcate 27.800 de fotografii pe Instagram şi mult mai multe pe Facebook sau că pe Wikipedia sunt publicate şase articole noi, scrie Mediafax.
Dintr-un videoclipul de aproximativ 1 minut şi 20 de secunde realizat de echipa site-ului Buzzfeed aflăm că în 60 de secunde au loc două milioane de căutări pe Google în lumea întreagă, că e-mailurile trimise în acest interval se ridică la un număr impresionant de ordinul sutelor de milioane, precum şi câte videoclipuri sunt postate pe YouTube.
Ce se întâmplă pe Internet în 60 de secunde: Câte fotografii sunt postate pe Facebook şi câte căutări au loc pe Google – VIDEO
POVEȘTI DE LA ȘTIRI. Simona, Bianca, Raluca și Silvia au povestit pentru EVZ cum s-a format, în urmă cu trei ani, echipa știrilor de la postul turcesc
Silvia Ioniţă şi-a dorit foarte mult să prezinte ştirile, iar pentru Bianca Ioniţă, propunerea de a se alătura echipei de la Kanal D a fost o schimbare profesională. Raluca Lăzăruţ povesteşte că şansa de a se afla la pupitru