Hotelul Best Western Bucovina, ce aparţine societăţii commerciale Casa de Bucovina-Club de Munte (simbol BCM) este una din cele mai importante investiţii ale SIF Muntenia, a declarat, joi, Petre Pavel Szel.
Doina Proşciuc, director de vânzări Best Western Bucovina a spus că anul trecut, hotelul a înregistrat o cifră de afaceri mai bună decât în 2011, datorită promovării făcute pe zona corporate.
Domnia sa a spus că segmentul de recreere reprezintă 55% din cifra de afaceri a hotelului, cel corporate reprezintă 26%, segmentul pachetelor de sărbători 9%, iar cel individual 10% din cifra de afaceri. Segmentul de "leisure" este constituit, în mare parte, din turişti străini, care se axează pe cultură şi religie. Aceştia vin din Germania, Spania, Austria, Italia, Japonia şi America şi reprezintă 55% din numărul total de turişti ai hotelului, a completat Doina Proşciuc.
Domnia sa a menţionat că durata medie a unui sejur este de 1,5-2 zile, iar costul mediu se ridică la 40 de euro/persoană, gradul de ocupare a hotelului fiind de 27,6% în anul 2008 şi avansând la 38,19% în 2012.
"În acest an, sperăm să ajungem la nivelul anului trecut, sau puţin peste acest nivel. Piaţa se schimbă foarte mult de la un an la altul, perioada iulie-septembrie fiind decisivă", a adăugat Doina Proşciuc.
Casa de Bucovina-Club de Munte a înregistrat, după primele trei luni ale anului curent, o pierdere de 298.162 lei, cu 31,4% mai mică decât cea din intervalul similar al anului trecut, din cauza activităţii turistice reduse din primul trimestru.
Pentru anul în curs, compania şi-a bugetat venituri totale de 5,9 milioane lei şi un rezultat brut de 996.000 lei.
Societatea a obţinut, anul trecut, un profit net de 864.237 lei, cu 0,9% mai mare decât cel din 2011, şi o cifră de afaceri de 5,93 milioane lei, în creştere cu 10% faţă de cea din 2011.
Veniturile