Din toamnă, staţiunea Mamaia va intra în procesul de modernizare, prin accesarea unui proiect cu fonduri europene în valoare de 18 milioane de euro. Vor fi refăcute promenada şi piaţetele publice, vor fi construite parcări supraetajate, pasarele, Marina Nord.
Odată deblocat Planul Urbanistic Zonal al staţiunii Mamaia, „perla litoralului românesc“ va căpăta o nouă înfăţişare datorită unor construcţii moderne.
Din toamnă, staţiunea Mamaia va intra în procesul de modernizare, prin accesarea unui proiect cu fonduri europene în valoare de 18 milioane de euro. Vor fi refăcute promenada şi piaţetele publice, vor fi construite parcări supraetajate, pasarele, Marina Nord.
Perla litoralului românesc va avea pasarele pietonale în formă de val, iaht şi năvod cu pescăruşi, promenadă turistică modernă şi piste pentru biciclete. Cele 3 pasarele pietonale în formă de iaht, de năvod cu pescăruşi şi de val au o lungime variază între 16 şi 18 metri.
Prima pasarelă va fi amplasată în faţa Satului de Vacanţă. Trecerea de pietoni suspendată va avea două intrări: una din Satul de Vacanţă şi cealaltă dinspre piaţeta de la Perla.
Pe scuarul unde este spaţiul verde de pe centrul Bulevardului Mamaia, în dreptul Satului de vacanţă, va fi ancorat catargul.
A doua pasarelă va fi amplasată în zona piaţetei Cazino şi va fi în formă de năvod cu pescăruşi. Accesul dinspre Cazino se va face pe o rampă înclinată în formă de melc. La jumătatea pasarelei, rampa va fi întoarsă cu 180 de grade.
Pasarelele pietonale vor fi construite la o înălţime de 5,13 metri pentru a putea permite accesul autobuzelor supraetajate în perioada sezonului turistic în staţiune şi vor fi prevăzute cu lifturi de ambele părţi pentru a uşura accesul persoanelor cu handicap locomotor.
„Sunt nişte pasarele care joacă puţin şi înspre operă de artă. Ele vor deveni simbolul acestei