PARTENERIAT. Autorul celebrului clip publicitar pentru postul TNT vine la București, la ICEEfest. Și alți cunoscuți creatori de campanii, precum controversatele execuții United Colors of Benetton, vin la evenimentul din Capitală.
Geoffrey Hantson, Executive Creative Director al agenției Duval Guillaume Modem din Belgia, câștigător a 14 premii la Cannes Lions, a rupt “gura” internetului cu reclama TNT. El va fi prezent la ICEEfest, cu o prezentare în prima zi a evenimentului, pe 6 iunie.
Gideon Amichay, ex Chief Creative Officer Shalmor Avnon Amichay Y&R din Israel, care a lansat campanii constând în formații care nu există sau a imaginat închiderea pentru o zi a Internetului în țara sa, câștigător de 19 ori la Cannes și de 9 ori laureat al Clio Awards, va fi și el prezent la ICEEfest, tot în prima zi.
Campania Unhate, pentru United Colors of Benetton, a venit cu o execuție controversată (foto), în care se pot zări doi lideri ai Europei contemporane.
Carlo Cavallone, Executive Creative Director și Stephanie Newman, Strategy Director, 72andSunny Amsterdam (agenția care a creat Campania), vor urca pe scena ICEEfest în ziua a 2-a, pe 7 iunie.
Despre ICEEfest:
Nume importante ale industriei de publicitate digitală vor fi în București săptămâna viitoare: printre speakerii și trainerii ICEEfest mai sunt: - Tom Eslinger, Worldwide Digital Creative Director, Saatchi & Saatchi - Martin Talks, President Digital, Draftfcb - Martin Brooks de la Work Club – agenția de digital marketing a anului în UK și mulți alții.
ICEEfest – prescurtare de la la Interactive Central and Eastern Europe Festival – este noul brand sub care evenimentul lansat local ca RoNewMedia în 2008 a atacat, începând de anul trecut, piața marilor evenimente din domeniul tehnologiei și industriei digitale din regiune. Festivalul este organizat în parteneri