Ancheta despre fenomenul defrişărilor din România realizată de Alex Dima şi prezentată, ieri, în cadrul emisiunii „România, te iubesc!” a ţinut telespectatorii cu ochii pe ProTv, potrivit cifrelor de audienţă. Materialul a propulsat emisiunea „România, te iubesc!” pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor.
Astfel, în intervalul 17:59 – 19:00, atunci când a fost difuzată emisiunea, ProTv a obţinut, în medie, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani 5,8 puncte de rating şi 17,9% cotă de piaţă, de două ori mai mult faţă de Antena 1, principalul competitor, care s-a clasat pe locul al II-lea, cu doar 2,8 puncte de rating şi 8,8 procente din cota de piaţă.
Şi pe publicul din mediul urban ProTv a fost pe primul loc, cu o medie de 5,2 puncte de rating şi 13,5 procente din cota de piaţă. Antena 1, care ocupa şi de această dată locul al II-lea avea 3,7 puncte de rating şi 9,6% cotă de piaţă.
Ancheta despre fenomenul defrişărilor din România realizată de Alex Dima şi prezentată, ieri, în cadrul emisiunii „România, te iubesc!” a ţinut telespectatorii cu ochii pe ProTv, potrivit cifrelor de audienţă. Materialul a propulsat emisiunea „România, te iubesc!” pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor.
Astfel, în intervalul 17:59 – 19:00, atunci când a fost difuzată emisiunea, ProTv a obţinut, în medie, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani 5,8 puncte de rating şi 17,9% cotă de piaţă, de două ori mai mult faţă de Antena 1, principalul competitor, care s-a clasat pe locul al II-lea, cu doar 2,8 puncte de rating şi 8,8 procente din cota de piaţă.
Şi pe publicul din mediul urban ProTv a fost pe primul loc, cu o medie de 5,2 puncte de rating şi 13,5 procente din cota de piaţă. Antena 1, care ocupa şi de această dată locul al II-lea avea 3,7 puncte