Spitalul Judetean de Urgenta Ploiesti a deschis o linie telefonica dedicata exclusiv pacientilor nemultumiti de serviciile unitatii.
Nota redactiei: Presa locala nu a considerat ca o astfel de informatie ar fi de interes public. Exceptand Ziarul Prahova si Ph-online.ro, nicio alta publicatie n-a adus la cunostinta cetatenilor faptul ca, de acum inainte, vor beneficia de o linie telefonica speciala in cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Ploiesti. Gafa presei locale este cu atat mai grava cu cat numarul pacientilor nemultumiti de serviciile SJU este ridicat iar problemele cu care acestia se confrunta au tinut, culmea, prima pagina a multor ziare locale si judetene.
Astfel, conducerea spitalului vine in intampinarea pacientilor internati dar si a familiilor acestora. Numarul de telefon la care persoanele nemultumite pot face sesizari este: 0244.530.950, acesta fiind funcţional, zilnic, între orele 8.00 – 16.00.
Nemulţumirile pacienţilor mai pot fi aduse la cunoştinţa conducerii unităţii sanitare şi prin intermediul unor chestionare pe care pacienţii le vor primi la externarea din spital şi pe care le pot depune în cutiile special amenajate în cadrul unităţii, pe fiecare secţie, ori prin înscrierea în audienţe.
Potrivit Ziarului Prahova, internarea la SJUP se face prin Unitatea de Primiri Urgenţe sau prin ambulatoriul spitalului. Actele necesare la internarea prin ambulatoriu sunt biletul de trimitere de la medicul de familie sau specialist, cartea de identitate sau buletinul de identitate, adeverinţa de salariat, cuponul de pensie (dacă e cazul) şi dovada calităţii de asigurat.
La externare, fiecare pacient trebuie să primească biletul de ieşire din spital care conţine rezumatul foii de observaţie, reţeta medicală şi o scrisoare medicală. E bine de ştiut că la foaia de obser