Discovery Communications a lansat TestTube, o platformă video digitală care este dedicată utilizatorilor de internet "curioşi de ce se întâmplă în lumea din jurul lor".
Platforma a fost lansată de Discovery Communications pe 23 mai şi a fost dezvoltată împreună cu Revision3, o companie deţinută tot de Discovery, informează broadbandtvnews.com.
Pe TestTube pot fi văzute 15 serii documentare de scurt metraj, în prezent fiind în dezvoltare şi alte programe special adaptate pentru a fi difuzate pe această platformă.
TestTube este un alt pas în strategia Discovery de a fi principala companie din lume în domeniul programelor documentare, pe toate tipurile de ecrane, potrivit lui JB Perrette, Chief Digital Officer, Discovery Communications.
Discovery Communications este una dintre cele mai importante companii din lume în domeniul programelor documentare, având peste 1,8 miliarde de abonaţi în 218 ţări şi teritorii.
În România, Discovery Networks distribuie în prezent opt televiziuni: Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science, Discovery HD Showcase, Animal Planet HD şi ID Investigation Discovery.
Discovery Communications a lansat TestTube, o platformă video digitală care este dedicată utilizatorilor de internet "curioşi de ce se întâmplă în lumea din jurul lor".
Platforma a fost lansată de Discovery Communications pe 23 mai şi a fost dezvoltată împreună cu Revision3, o companie deţinută tot de Discovery, informează broadbandtvnews.com.
Pe TestTube pot fi văzute 15 serii documentare de scurt metraj, în prezent fiind în dezvoltare şi alte programe special adaptate pentru a fi difuzate pe această platformă.
TestTube este un alt pas în strategia Discovery de a fi principala companie din lume în domeniul programelor documentare, pe toate tipurile de ecrane, potri