Pasajul Mihai Bravu-Splaiul Unirii este exemplul cel mai clar despre cum aruncă edilii bani pe nişte construcţii doar de dragul imaginii şi cum profită constructorii de incompetenţa autorităţilor. Cert este că, „nota de plată” de la pasaj, de milioane de euro, este achitată din buzunarele cetățenilor. Sursa: RĂZVAN PETRESCU
Lucrare începută, cu mare fast, acum aproximativ doi ani și patru luni este paralizată din cauza constructorului, care nu a mai respectat contractul, dar și a Municipalității - care nu a verificat stadiul lucrărilor și a întârzâiat, atunci când a venit vorba să angajeze un alt constructor.
Acum, Primăria Capitalei doreşte să organizeze o “licitaţie restrânsă accelerată” pentru continuarea şi finalizarea pasajului suprateran. Valoarea estimată a contractului este, conform anunţului de licitaţie, de 126,9 milioane de lei fără TVA (29,1 milioane de euro) sau 157,44 milioane de lei cu TVA (36,09 milioane de euro), cost mai mare decât cel majorat pentru firma Romstrade, care de altfel a şi încasat 7 milioane de euro.
Per total, costurile sunt cu 15 milioane de euro mai mari decât costurile prevăzute în primul contract atribuit firmei Romstrade, scriecapital.ro.
SURPRIZA! Pasajul va fi gata după 15 luni de la data atribuirii contractului
Construirea acestui pasaj, considerat de mulți șoferi ca fiind inutil, a început în ianuarie 2011 și trebuia să fie gata anul următor, după cum a promis edilul-șef al Capitalei, Sorin Oprescu. ŞI \"DOREL\" RÂDE DE EI. Fraudă cu piloni la pasajul Văcăreşti. O construcţie periculoasă de 35 de milioane de euro!
Numai că, au fost turnați câțiva piloni si lucrările s-au oprit. Și, în timp ce mai marii Municipalității se făceau că nu știu și că trebuie reanalizat proiectul, constructorul a încasat cateva milioane de euro și a cerut bani mai mulți bani ca să continue lucrările.
Co