Am observat că nu doar eu, ci şi alţi participanţi la trafic preferă, mai nou, în Lupeni, s-o ia pe şoseaua de centură, decât să ajungă în Bărbăteni pe ruta clasică.
Preferinţa
are, desigur, explicaţia în asfaltul nou care a luat locul betonului măcinat şi ajuns ca vai de el de pe acest drum. Dacă, până să fie asfaltat, conducătorii auto trebuiau ca, pe lângă gropi, să fie atenţi să nu ia în roţi şi gurile de canal văduvite de capace, acum sunt nevoiţi să facă slalom printre aceste guri de canal care depăşesc nivelul asfaltului.
"Nu, drumul
nu va rămâne aşa, fiindcă mai trebuie turnat un strat de asfalt", m-a lămurit un reprezentant al Primăriei municipiului Lupeni. "De fapt, a continuat acesta, lucrarea este prevăzută în contractul încheiat între municipalitate şi societatea deveană care a executat operaţiunile". Conform spuselor aceleiaşi persoane, al doilea strat de asfalt urmează să fie aşternut pe şoseaua de centură în vara acestui an.
Am observat că nu doar eu, ci şi alţi participanţi la trafic preferă, mai nou, în Lupeni, s-o ia pe şoseaua de centură, decât să ajungă în Bărbăteni pe ruta clasică.
Preferinţa
are, desigur, explicaţia în asfaltul nou care a luat locul betonului măcinat şi ajuns ca vai de el de pe acest drum. Dacă, până să fie asfaltat, conducătorii auto trebuiau ca, pe lângă gropi, să fie atenţi să nu ia în roţi şi gurile de canal văduvite de capace, acum sunt nevoiţi să facă slalom printre aceste guri de canal care depăşesc nivelul asfaltului.
"Nu, drumul
nu va rămâne aşa, fiindcă mai trebuie turnat un strat de asfalt", m-a lămurit un reprezentant al Primăriei municipiului Lupeni. "De fapt, a continuat acesta, lucrarea este prevăzută în contractul încheiat între municipalitate şi societatea deveană care a executat operaţiunile". Conform spuselor ace