Producătorul autohton Automobile Dacia prezintă astăzi noul break din familia Logan. Vehiculul care a avut premiera mondială la Geneva Motor Show, în martie are partea frontală a noii game și un portbagaj de 573 de litri.
Lansat în 2006, break-ul Logan MCV a fost achiziţionat de circa 380.000 de clienţi din peste 40 de ţări. După ce a prezentat cu succes anul trecut, noile Logan, Sandero şi Sandero Stepway, Dacia îşi completează de astăzi gama cu un model break încăpător, destul de confortabil li economic, dar mai ales cu un preț competitiv. Conform oficialilor Automobile Dacia – care încă nu au făcut publică oferat comercială – „preţurile sunt la fel de accesibile”.
La fel ca în cazul Noilor Logan şi Sandero, noul MCV va fi disponibil cu două propulsoare alimentate cu benzină: motorul 1.2 16v 75 CP, şi noul motor turbo pe benzină cu trei cilindri Tce 90.. Acest propulsor cântăreşte cu 15 kg mai puţin decât un motor de putere echivalentă. El asigură reprize şi acceleraţii suple şi energice. În plus, noul motor îmbină plăcerea de a conduce cu un consum scăzut de combustibil (5l / 100 km) şi un nivel al emisiilor de CO2 de numai 116g / km.
Oferta de motorizări Diesel este concentrată pe bătrânul dar performantul propulsor 1.5 dCi, disponibil în două variante de putere, 90 CP și 75 CP în cazul normei Euro5. Recunoscut pentru fiabilitatea sa, pentru performanţele sale şi pentru impactul redus asupra mediului, motorul 1.5 dCi, best-seller al grupului Renault, a fost optimizat, oferind reprize şi acceleraţii mai bune. În ceea ce priveşte consumul declarat de producător, acesta se situează printre cele mai scăzute din segmentul său (3,8 l/100km) iar impactul asupra mediului este şi el diminuat (99g/km).
Dacia continuă să promoveze și carburantul GPL ca o alternativă economică la motorină. În unele ţări, motorul 1.2 16v 75 CP este disponibil în