Universitatea „Petru Maior” din Târgu-Mureş a organizat în perioada 24-26 mai, prima ediţie Startup Weekend Mureş. Premiul întâi a fost adjudecat de echipa mureşeană „Family Dating” care a prezentat un plan de business axat pe un program de matching pentru familiile cu copii. Reţeta unei echipe de succes La dezvoltarea conceptului „Family Dating” au participat: Istvan Soos – Team leader, Product developer, Business development, Claudia Goga – Business Model Developer, Product developer, Adela Beres – Technical lead, Product developer, Business development, Cezar Sigmirean – Marketing, Product development, Ionuţ Neagu – Developer, Emil Lenard – Web Developer, Istvan Kis - Mobile Developer, Alexandra Andone – Researcher, Customer Validation, Benchmarking, Florin Todoran – Researcher, Daniel Ritiu – Design. „Cred că am fost cea mai mare echipă, acesta a fost şi avantajul nostru, alt avantaj a fost că noi, în prima zi, am abordat aproape fiecare mentor, adică am avut ocazia să facem schimburi de idei, să discutăm despre business making, despre monetizare. A fost o echipă dinamică, cred că am fost între puţinele echipe care nu ne certam cu toate că eram mai multe caractere care eram mai puternice, dar care eram toleranţi. A doua zi deja era mult mai uşor, adică după ce fiecare şi-a stabilit rolul şi am structurat ideea de business, ne-am repartizat, adică, cei pe marketing vorbeau cu mentorii de marketing şi atunci era mult mai uşor totul”, povesteşte Istvan Soos. Aplicaţie de matching pentru familiile cu copii Deoarece, după ce apare un copil în viaţa unui cuplu, timpul liber se restrânge, membrii echipei „Family Dating” au abordat această problemă, pornind de la nevoile şi interesele familiior cu copii chestionate la Platoul Corneşti. Concluziile sunt că familiile tinere nu mai au noţiunea „timpului liber”, o altă problemă este cercul de prieteni, se pare că mureşenii s