AdPrint va organiza competiția "Printul ne face viața mai frumoasă" care are ca scop să promoveze la nivel internaţional printul ca mediu pentru publicitate.
Competiția AdPrint își propune promovarea publicaţiilor şi a publicităţii în print la nivel internaţional, susţinerea jurnalismului de calitate, prin încurajarea abonării la publicaţii printate şi prin promovarea publicaţiilor tipărite ca mediu de publicitate.
De asemenea, aceasta are rolul de a susţine inovaţiei în reclamelele în print şi în folosirea creativă a publicaţiilor tipărite ca mediu de publicitate.
“Print beautifies our lives” se desfăşoară între 27 mai - 20 iunie şi se adresează creativilor şi agenţiilor din întreaga lume, care trebuie să creeze un print sau o serie de printuri care susţin mesajul campaniei:“Print beautifies our lives” şi care promovează calităţile publicităţii în print şi outdoor.
Lucrările vor fi selectate de un juriu format din creativi de top, precum Michael Weinzettl - Editor-in-chief, Lürzers Archive, Stefan Schmidt - Fondator şi Creative Director, Dieckertschmidt, Philippe de Ceuster - Partener şi Creative Director, Mortierbrigade sau Pol Úbeda Hervàs - Senior Art Director, JWT.
AdPrint îşi extinde activitatea începând cu 2013 şi îşi propune să genereze, să reunească şi să promoveze publictatea în print, graphic design-ul şi media printate la nivel internaţional.
Competiţia anuală care premia publicitatea va fi înlocuită cu o serie de proiecte ce vor mobiliza agenţiile să creeze, pe baza unor briefuri, reclame în print care să ilustreze valoarea acestui mediu.
Scopul principal AdPrint va fi să genereze şi să promoveze publicitatea în print şi printul ca mediu la nivel internaţional printr-o serie de proiecte şi campanii de conştientizare.
AdPrint a apărut in 19