În viziunea multora, noua creaţie prevesteşte viitoarea Serie 8, adică BMW va relua numerotarea modelelor dincolo de numărul şapte, întreruptă la mijlocul anilor ’90, şi va juca la vârful coupe-urilor clasei de lux, alături de Mercedes-Benz CL şi Bentley Continental GT.
Lansarea conceptului BMW Pininfarina Gran Lusso Coupe a fost găzduită de parcul de la Cernobbio, de pe malurile lacului Como, în cadrul ediţiei pe 2013 a “Concorso d’Elegenza Villa d’Este” din week-end-ul trecut. Debutul cooperării dintre prestigioasa casă de design italiană Pininfarina şi bavarezi aduce acest studiu spectaculos ce pare aproape de o relaţie de congruenţă cu o viitoare clasă BMW 8 Series.
Un indiciu cum că ar fi vorba despre o nişă nou creată peste actualul Coupe Seria 6 este tocmai elementul din comunicatul oficial cum că Lusso Coupe are sub capotă un propulsor V12. De aici şi deducerea că noii specii ce are pe dedesubt platforma Seriei 7 (comună cu a Seriilor 5 şi 6) i-ar fi fost transplantat agregatul de 6.0 litri V12 Twin Power Turbo de pe limuzina 760 iL, propulsor ce produce 540 CP.
Partea frontală este un exemplu consistent al progresului pe care l-a făcut BMW în domeniul designului. Element de cult al designului auto, simbol al mărcii bavareze, grila radiatorului “kidney grill” de pe BMW Pininfarina Lusso Coupe domină întreg peisajul, spulberând orice îndoială faţă de originile maşinii. Prin dimensiuni şi poziţionarea uşor înclinată către înainte, grila radiatorului stabileşte legături cu modelele BMW din trecut. Consola spate este definită de lăţimea generoasă a caroseriei întinsă pe aproape 2 metri, iar stopurile cu linii fluide, ale căror tipare luminoase sunt trasate chiar de liniile caroseriei, comunică între ele printr-o bandă centrală, ca o a treia lampă stop. Silueta maşinii este accentuată de lungimea de aproape 5 metri şi de înălţimea la plafon de doar