In aproximativ 66% dintre companiile din Romania care au bugete de responsabilitate sociala corporativa se investeste mai putin de 10.000 de euro intr-un proiect, conform unui studiu realizat de platforma de promovare a actiunilor de responsabilitate sociala corporativa CSRMedia.ro si compania de consultanta finaciara Ernst & Young Romania
Astfel 78% dintre cei 77 de respondenti au declarat ca firma pe care o reprezinta are o strategie dedicata CSR-ului, in timp ce 67% dintre ei considera ca interesul general pentru CSR a crescut in ultimul an.
De asemenea, peste de 3/4 dintre companiile care au raspuns spun ca au un buget dedicat anual actiunilor CSR.
Dintre acestea, jumatate spun ca nivelul bugetului in 2013 este similar cu cel din 2012, in timp ce doar 16% dintre companii au marcat o crestere intre 5-10%.
“Chiar daca implicarea in CSR a fost o practica initiata de filialele companiilor multinationale, care o au ca parte a valorilor lor, ea nu mai este de mult timp un concept abstract pentru companiile din Romania. Pasul urmator este acum ca ea sa devina o arie stategica pentru cat mai multe companii private romanesti si pentru institutiile de interes public. Faptul ca 41% dintre respondenti sunt lideri de companie sau membri in consiliul de administratie, iar 82% dintre companii au liderii organizatiei implicati activ in eforturile de CSR, arata clar importanta pe care acestia o acorda responsabilitatii sociale corporative.” – Bogdan Ion, Country Managing Partner Ernst & Young Romania Citeste si:Oprescu: Bugetul Capitalei s-a nascut spontan, la comanda politicaCu ce buget va lucra Alexandra Gatej la CFR CalatoriSIF Banat-Crisana are trei variante de buget pe 2013
Studiul realizat de CSRMedia.ro si Ernst & Young Romania are la baza un chestionar aplicat in perioada 10 aprilie – 10 mai 2013.
Acesta este primul studiu dedi