Rewe Romania, compania care detine lantul de supermarketuri tip discount Penny Market si magazinele XXL, are in plan accelerarea deschiderilor de magazine dar si remodelarea celor vechi, crescand bugetul de investitii la 58 mil. euro. Cum arata strategia companiei?
Rewe Romania are in prezent 144 de magazine pe plan local, din care 7 unitati de dimensiuni mari sub brandul XXL Mega Discount.
Compania a avut in ultimii ani un ritm de 15 deschideri pe an, insa si-a majorat obiectivele de noi deschideri la 20 de unitati anual, obiectivul pe termen lung al companiei fiind sa ajunga la 400 de unitati pe plan local.
Pe langa noile magazine, Rewe are in plan si remodelarea celor deja deschide, proiect inceput deja (55 de unitati fiind remodelate in 2011 si 2012-n.r.) si pentru care in acest an oficialii Rewe au alocat 6 mil. euro pentru 40 de unitati. Unitatile ramase urmand sa fie remodelate in 2014. In 2011 si 2012 au fost remodelate si magazinele XXL, care au revenit la denumirea Mega Discount.
Macelarii si brutarii incluse in noul concept de magazin Penny Market Remodelarile includ si deschiderea unor macelarii in inciunta unitatilor Penny, dar si a unor zone de brutarie, totul in scopul de a sublinia ideea de prospetime, unul din conceptele de baza din noua campanie de imagine a Penny Market. De asemenea procesul de remodelare presupune si cresterea vizibilitatii in magazine.
Bugetul total de investitii al companiei a urcat fata de anii trecuti cand se situa la 30-38 mil. euro anual, la 58 mil. euro pentru 2013, urmand sa fie tot in jurul a 50 mil. euro anul viitor, a spus Daniel Gross, directorul financiar al Rewe Romania. Potrivit acestuia banii vor fi folositi atat pentru dezvoltarea de noi magazine cat si pentru achizitia de terenuri care sa deserveasca noi constructii.
Avand in vedere faptul ca retailul traditional reprezin