CNDANR a prelungit contractul de execuţie cu italienii de la Impressa-Pizzaroti până în aprilie 2015, a decis Mircea Pop, directorul companiei pe care premierul Ponta a ameninţat că-l dă afară în ianuarie.
Primii 6,5 kilometri din autostrada Bucureşti-Ploieşti, care ar trebui să facă legătura între Capitală şi centură şi care ar transforma această şosea într-una cu adevărat utilă, vor fi gata abia peste doi ani, deşi lucrările au început anul trecut şi trebuia să fie finalizate de aproape opt luni.
„Lucrările la tronsonul dintre km 0 şi kilometrul 6,5 sunt în desfăşurare. Pentru realizarea acestuia a fost prelungit contractul de execuţie cu antreprenorul Impressa-Pizzaroti pe o perioadă de doi ani începând cu luna aprilie 2013, astfel termenul de finalizare fiind luna aprilie 2015“, spune Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), fără a oferi mai multe detalii, într-un răspuns semnat de directorul interimar al instituţiei, Mircea Pop.
Premierul Victor Ponta anunţase în ianuarie că directorul Mircea Pop va fi eliberat din funcţie din cauza rezultatelor proaste ale companiei.
„Directorul CNADNR, dl. Pop, şi-a înaintat demisia. Intrăm în procedura de selecţie de management privat. Faptul că angajaţii muncesc şi şefii stau şi petrec la Bâlea mi s-a părut inacceptabil“ – a spus premierul Victor Ponta în ianuarie, la câteva zile după ce şefimea companiei de drumuri a fost acuzată că s-a întâlnit la Bâlea Lac în timp ce şoselele din ţară erau înzăpezite. Numai că dl. Mircea Pop a rămas în funcţie şi mai mult prelungeşte cu doi ani realizarea a 6 km de autostradă care s-ar putea face într-o lună.
Asigurarea unei legături între Bucureşti şi centura sa ar putea majora fluxul de maşini pe autostrada Bucureşti-Ploieşti, o investiţie de circa 450 mil. euro care deocamdată nu şi-a arătat utilitatea î