Consiliul Județean Alba intenționează să achiziționeze o suprafață de 2.204 mp de teren în jurul fostei clădiri “Proiect Alba”, de pe Bulevardul 1 Decembrie 1918 din Alba Iulia, pentru amenajarea de spații de parcare, garaje și rampe. Administrația județeană așteaptă aprobarea consilierilor în vederea participării la licitația ce va avea loc la sediul DGFP Alba, în 21 mai.
CJ Alba a adjudecat sediul “Proiect Alba” SA la licitația organizată de AFP, în 30 octombrie 2012. Este vorba de trei etaje ce formează clădirea scoasă la licitație publică și care au intrat în proprietatea CJ Alba contra sumei de 600.000 de euro și care ulterior au fost date în administrarea Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Alba.
Potrivit raportului de specialitate al proiectului ce va fi supus aprobării în ședința din 30 mai, “imobilul nu dispune de o suprafață de teren suficientă pentru utilizarea clădirii, în sensul că accesul în clădire este restricționat și nu dispune de teren suficient pentru amenajarea de spații sau pentru construirea de garaje și rampe, impunându-se astfel achiziționarea unor suprafețe de teren din jurul imobilului menționat. Având în vedre că prin hotărârea Consiliului Județean din 23 februarie 2013 privind aprobarea bugetului general al județului Alba, pe anul 2013, s-a alocat suma de 1.100.000 de lei pentru achiziționarea terenului, se propune aprobarea județului Alba, prin CJ Alba, la licitația publică organizată de DGFP Alba în vedea achiziționării bunurilor menționate”.
Prețul de pornire la pornire la licitație pentru platformele asfaltate cu destinații de spații industriale de pe Bulevardul 1 Decembrie 1918 este de 1.300.134 lei.
Fostă clădire Proiect Alba a fost predată de administrația județeană Direcției Genenale de Asistență Socială și Protecția Copilului Alba cu destinație de sediu.
URL scurt: http://a