• Cea mai mare firma de pavele din tara, asa cum se recomanda pe pagina de prezentare SC Elis Pavaje SA, a dezertat de pe santierul Elena Doamna
Soferii din municipiu sunt adusi in pragul disperarii de constructorii municipalitatii. In timp ce unii extind santierele, zona afectata de lucrari de pe Elena Doamna pare a fi uitata de municipalitate. Desi strada este utilizabila doar pe jumatate, liniile de tramvai fiind peste nivelul carosabilului, deocamdata, asfaltarile nu au sanse sa fie reluate. Practic, cei din cadrul primariei nu au nicio idee cand vor fi continuate lucrarile in zona. Municipalitatea s-a rezumat sa le ceara constructorilor de la SC Constructii Feroviare SA, titularii contractului de lucrari pentru Axa Est-Vest, sa asfalteze cate o banda de circulatie de o parte si de alta a liniilor de tramvai. Daca soferii care circula pe Elena Doamna au totusi la dispozitie cate o banda pe sens, fiind turnat asfalt din Bucsinescu, pana la Hotel Europa, pietonii sunt uitati cu desavarsire. Acestia trebuie sa circule zilnic pe macadamul lasat in urma de constructor. Acolo unde ar trebui sa fie un trotuar pavat se afla de fapt un sir neintrerupt de borduri aruncate peste caldaram. Inca din urma cu o luna, sefii municipalitatii anuntau ca lucrarile la pavajul de pe Elena Doamna sunt gata sa inceapa. "Acolo, la pavaj ar trebui sa lucreze alta firma, Elis Pavaje, care a subcontractat de la Constructii Feroviare. Vor incepe probabil saptamana viitoare", declara, la finele lunii trecute, Cosmin Coman, director de Programe in cadrul municipalitatii.
Alesi locali dorm, firma de pavele a dezertat
Cu toate ca trotuarele de pe Elena Doamna sunt demolate de aproape doi ani, reprezentantii Elis Pavaje se lauda ca au depozite de materiale, dar si personal pentru a incepe lucrarile. "Marfa este adusa, este la Iasi. Mai multe detalii nu va pot da