Franţa este omniprezentă în România în sectoarele strategice ale economiei. Lipseşte însă dintre-un singur sector, acela al produselor de lux.
În timp ce italienii, germanii, britanicii, americanii şi-au extins magazinele de lux, firmele franceze sunt absente din acest sector.
Philippe Garcia, reprezentant Ubifrance (misiunea economică ce sprijină societăţile franceze în proiectele lor de dezvoltare pe piaţa din România), a fost invitat la emisiunea 100 de Minute pentru a discuta despre acest subiect.
„România are o imagine denaturată, mai ales în Franţa. Este deosebit de dificil, mai ales în Franţa, să convingi marile case să se intereseze de aceasta piaţă”, a recunoscut Philipe Garcia.
„Pentru a schimba această imagine, Romania ar trebui să se promoveze mai mult în exterior. Există foarte multe tari din Europa de Est care se promovează singure” a continuat reprezentantul Ubifrance.
Citeşte mai multe despre: 100 de minute Alessandra Stoicescu 100 de minute Alessandra Stoicescu Philippe Garcia Aliphia Ubifrance
Franţa este omniprezentă în România în sectoarele strategice ale economiei. Lipseşte însă dintre-un singur sector, acela al produselor de lux.
În timp ce italienii, germanii, britanicii, americanii şi-au extins magazinele de lux, firmele franceze sunt absente din acest sector.
Philippe Garcia, reprezentant Ubifrance (misiunea economică ce sprijină societăţile franceze în proiectele lor de dezvoltare pe piaţa din România), a fost invitat la emisiunea 100 de Minute pentru a discuta despre acest subiect.
„România are o imagine denaturată, mai ales în Franţa. Este deosebit de dificil, mai ales în Franţa, să convingi marile case să se intereseze de aceasta piaţă”, a recunoscut Philipe Garcia. @N