Pro TV a fost lider absolut de audienţă la nivelul tuturor categoriilor de public, marţi seară, cu finala show-ului "MasterChef", în care Aida Parascan a fost desemnată câştigătoare, informează televiziunea.
Pro TV a difuzat, marţi seară, marea finală a celui de-al doilea sezon al emisiunii "MasterChef", care i-a adus Aidei Parascan bucuria de fi declarată câştigătoare.
Lăudaţi de chefi pentru performanţa şi realizările lor din această etapă a show-ului, primii trei clasaţi pe podiumul "MasterChef" au fost Aida Parascan, care a câştigat marele titlu şi premiul de 50.000 de euro, Alexandru Hora, ocupantul celui de-al doilea loc, şi Mihai Toader, cel care s-a clasat al treilea.
Finala emisiunii "MasterChef" a fost urmărită de aproape 3 milioane de români în minutul de maximă audienţă, de la 22.17, în timp ce în minutul de aur, înregistrat la 22.39, pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 - 49 de ani, Pro TV înregistra o audienţă maximă de 20,4 puncte de rating şi o cotă de piaţă uluitoare de 44,6%.
Emisiunea difuzată de Pro TV între orele 20.30 - 22.45 a fost lider absolut de audienţă la nivelul tuturor categiilor de public, situându-se pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor. Astfel, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 - 49 de ani, finala "MasterChef" a a avut o audienţă medie de 14 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 33 procente, în timp ce Antena 1 s-a clasat a treia pe podium, după Kanal D, cu 4,7 puncte de rating şi 11,1% cotă de piaţă.
Pro TV a fost lider şi la nivelul întregului public din mediul urban, dominând clasamentul cu 11 puncte de rating şi 22,5% cotă de piaţă, fiind urmat de Kanal D, cu 6,2 puncte de rating, şi 12,5% cota de piaţă şi, abia pe locul al treilea, de Antena 1, cu 4,7 puncte de rating şi 9,6% cotă de piaţă.
"Master