Definitoriu pentru Peugeot 3008 este că e prima maşină hibrid în care motorul electric funcţionează alături de un propulsor pe motorină. Logica este simplă, elementară, iar rezultatul l-am putut testa zilele trecute.
Un monovolum cu ADN de crossover, cu plusuri şi cu minusuri - 3008 este un model interesant. La exterior, trebuie să admitem, din păcate, că nu reuşeşte să se rupă de varianta “clasică” a lui 3008. Demersul îl inţelegem, dar dacă tot este vorba de o maşină cu totul şi cu totul specială ne-am fi aştepta ca difernţa să nu o dea doar abţibildul de pe spate. Şi prin aceasta nu afirmăm că nu ne-ar plăcea cum arată 3008...numai că la atâta tehnologie parcă-oarcă ne-ar plăcea ca cineva să şi întoarcă, după noi, capul pe stradă...
La interior, altă poveste. Încă de la început am apreciat designul masculin pe care îl emana 3008. Iar acum varianta hibrid îi accentuează nuanţa science fiction. Da, avem o maşină masculină (pentru că regăsim o grămadă de butoane şi opţiuni) şi un design al planşei de bord reuşit...
Versiunea testată de noi beneficia de un motor diesel de 2.0L cu 163CP la care se adăuga cel Hybrid4. În sumar, jucăria noastră totaliza 200CP, ceea ce o făcea să fie destul de nărăvaşă - motiv pentru care am putut aprecia padelele de pe volan.
La capitolul “consum”, hibridul nostru este o maşină-cameleon. Dacă optezi pentru o exploatare liniştită şi pleci cu bateria încărcată poţi reuşi, în mediul urban, un consum de 5.1%. Cel puţin acesta a fost recordul nostru personal. Dacă eşti genul care calcă activişti Greenpeace pe trecerea de pieton şi setezi maşinuţa pe sport recordul nostru (negativ) se va duce pe la 9.2.
Definitoriu pentru Peugeot 3008 este că e prima maşină hibrid în care motorul electric funcţionează alături de un propulsor pe motorină. Logica este simplă, elementară, iar rezultatul l-