Cu ocazia unui eveniment pentru presa internaţională – în cadrul căruia au fost efectuate peste 42 de teste auto cu modelul Panamera S E-Hybrid, acoperind în total peste 1.200 km – modelul a consumat, în medie, numai 4,4 l/100 km. Cel mai bun rezultat înregistrat pe circuitul de curse pentru prima maşină hibrid cu alimentare la priză, din clasa de lux, a fost de 2,8 l/100 km. Aceste rezultate demonstrează faptul că, în utilizarea zilnică, este foarte posibil să se obţină un consum de combustibil similar cu cel obţinut în cadrul testelor NEDC, care este de 3,1 l/100 km. Această performanţă a fost atinsă şi de patru modele de serie Panamera S E-Hybrid, în fiecare dintre ele aflându-se trei sau patru persoane, având sistemul de climatizare activat şi accelerând până la 230 km/h pe secţiunea de autostradă a traseului.
Cu ocazia unui eveniment pentru presa internaţională – în cadrul căruia au fost efectuate peste 42 de teste auto cu modelul Panamera S E-Hybrid, acoperind în total peste 1.200 km – modelul a consumat, în medie, numai 4,4 l/100 km. Cel mai bun rezultat înregistrat pe circuitul de curse pentru prima maşină hibrid cu alimentare la priză, din clasa de lux, a fost de 2,8 l/100 km. Aceste rezultate demonstrează faptul că, în utilizarea zilnică, este foarte posibil să se obţină un consum de combustibil similar cu cel obţinut în cadrul testelor NEDC, care este de 3,1 l/100 km. Această performanţă a fost atinsă şi de patru modele de serie Panamera S E-Hybrid, în fiecare dintre ele aflându-se trei sau patru persoane, având sistemul de climatizare activat şi accelerând până la 230 km/h pe secţiunea de autostradă a traseului.