Clientii Cosmote au la dispozitie 5 noi modalitati de a-si plati facturile, ca urmare a parteneriatului incheiat de Bancpost si operatorul de servicii de telefonie mobila. Plata se poate face pentru orice abonat, numarul de plati efectuate fiind nelimitat.
“Chiar si clientii Cosmote care nu sunt inca clienti Bancpost pot utiliza reteaua de terminale APS, “Expresul de plati”, pentru a-si plati in numerar facturile sau pot plati direct la ghiseele bancii” a declarat Marian Ignat, director direct banking, Bancpost.
Modalitatile de plata a facturilor sunt urmatoarele:
1.Expresul de plati (APS), plati in numerar, pentru orice abonat Cosmote, client sau nu al Bancpost: prin scanarea facturii sau prin introducerea de la tastatura APS-ului a codului de abonat si a numarului de factura;
2.ATM, pentru orice detinator de card de debit Bancpost, fara nicio formalitate suplimentara: prin introducerea codului de abonat;
3.Fastbanking, serviciul de Internet Banking al Bancpost: prin modulul Plati Utile, cu completarea campurilor cod client si numar factura;
4.Direct Debit,pentru orice client Bancpost: prin completarea mandatului de autorizare a bancii, Bancpost va plati facturile automat, la data scadentei, din contul clientului;
5.La ghiseu,in numerar, pentru orice abonat Cosmote, client sau nu al Bancpost: prin scanarea facturii sau prin transmiterea numarului facturii si a codului de abonat casierilor Bancpost.
Bancpost detine o retea extinsa de 233 unitati teritoriale, 565 ATM-uri si 250 de APS-uri.
Veniturile totale din primul trimestru din 2013 ale Cosmote Romania au atins 108,2 milioane euro, inregistrand o scadere de 7,8% comparativ cu acelasi trimestru din anul trecut, pe fondul diminuarii tarifelor de terminare a apelurilor cu peste 25% in T1 2013 versus T1 2012.
@N