Am ajuns de râsul Troiei: din podul Calafat – Vidin, Bulgaria are 83%, iar România 17%, că babanii cu finanţarea nu mai dau doi bani pe guvernele de la Bucureşti, aşa că au direcţionat aproape tot mălaiul către partenerii de peste Dunăre! Concluzia: din taxa de pod de şase oiro, vecinii cu ceafa groasă iau banii, iar noi luăm cariciul, scuzaţi expresia de origine minoritară, neînlocuibilă în situaţia asta!… Dar am ajuns şi Troia râsului: fenechiul transporturilor, după ce s-a băgat în seamă pe sub pod, că, cică, lucrările nu-s de calitate, a anunţat că drumul naţional Craiova-Calafat încă n-a fost modernizat pentru că nu-s bani!
Probabil că ăsta-i motivul pentru care finul-ministru de la Finanţe l-a pus pe naşu’ lui, un dinozaur parlamentar, să călărească o autoritate de control cât China şi să ia un salariu lunar de peste 10 mii de oiro! După pensionarul aeronautic Geică, cu 1,4 miliarde lei vechi/lună, şi experta nucleară Lulache, cu venituri de 74.000 euro/lună, iată, a intrat în topul all time al nesimţirii partidelor şi neruşanu ăsta. Şi câţi alţi neruşani, nedibuiţi, or mai fi stând pitiţi prin clădirile guvernamentale de pe Dâmboviţa, că asta-i specialitatea lor: să consolideze, discret, bugetul adunat de la fraierii din „provincie”…
Asta e, într-o ţară de fazani, chiar şi găina e şmecheră, deci se poate orice! Vorba genialulului Bulă: burta mare nu e de bere, ci pentru bere…
Dacă vrei să ai un secret, trebuie să-l ţii în gândul tău şi să nu-l spui la nimeni. De aia, chiar dacă aproape toate canalele dâmboviţene au anunţat, întărâtate, că autostrada Arad-Timişoara se reasfaltează la un an şi jumătate de la inaugurare, nu prea au amintit firmele de asfaltare non troppo con reluare vivace, FCC Construccion și Astaldi. Treaba asta ne aduce aminte de mitingul antichevronist al celor 7.000 de la Bârlad, de care aceleaşi canale rău-mirositoare n-