Originar din Novi Sad, sârbul Boris Kovač, „Regele neîncoronat al cabaretului apocaliptic” – cum îl numea Simon Broughton, în Songlines ( UK, May 2003), a făcut un spectacol senzațional noaptea trecută în Piața Unirii. Artistul de neegalat s-a mișcat agitat pe scenă, a suflat în saxofoane și în clarinet, a făcut tot ce i-a stat în putință ca să scoată lumea din amorțeala cauzată de vremea răcoroasă. Cei care nu au ajuns la spectacol au pierdut reprezetntația celor mai frumoase tangouri cântate în nocturnă.
Muzicianul sârb Boris Kovač (saxofon soprano şi alto, clarinet bas, vocal) și formația sa La Campanella – Goran Penić ( acordeon), Vukašin Mišković ( chitară), Miloš Matić (contrabas) și Lav Kovač ( percuţie) – au fost invitații serii de marți ai Festivalului Euroregional de Teatru TESZT – un proiect susținut de Consiliul Județean Timiș.
Boris Kovač este cea mai originală personalitate a lumii muzicale sârbești. E deopotrivă compozitor, muzician, artist multimedia, inginer de sunet, filosof. Este un adevărat histrion. Pe lângă 12 albume personale, a realizat muzica pentru peste 30 de filme și spectacole de teatru. Muzica lui, aparte, provine din Voivodina, zona vestică a actualei Serbii, un spațiu care leagă Balcanii de Estul și Vestul Europei, fiind, totodată și foarte aproape de Mediterană. ”Așa se face că muzica lui e cea populară balcanică, e muzica nunților, a înmormântărilor, a alămurilor și a tangourilor ce te strâng de inimă, cu melancolie și o atmosferă aproape apocaliptică, fără să renunțe, însă, la umorul gen Kusturica”, subliniază organizatorii evenimentului.
Originar din Novi Sad, sârbul Boris Kovač, „Regele neîncoronat al cabaretului apocaliptic” – cum îl numea Simon Broughton, în Songlines ( UK, May 2003), a făcut un spectacol senzațional noaptea trecută în Piața Unirii. Artistul de neegalat s-a mișcat agitat pe