MedLife, cel mai mare operator de servicii medicale private din România, aşteaptă în acest an o cifră de afaceri între 72 şi 75 de milioane de euro, aceasta variind în funcţie de contractele pe care le va încheia cu CNAS.
Compania a înregistrat în primele trei luni ale acestui an o cifră de afaceri la nivel de grup de 17,6 milioane euro în creștere cu 21% față de aceeași periodă a anului trecut, când valoarea cifrei de afaceri a fost de cca 14,8 milioane euro.
Cea mai dinamică rată de creștere a fost înregistrată la nivelul rețelei de spitale care a raportat un avans de 29% față de aceeași perioada a anului trecut. În ceea ce privește rata de creștere a rețelelor de laboratoare și clinici, aceasta a rămas constantă, cele două linii de business raportând creșteri de 23% respectiv 22% față de 2012.
"Avem în plan să începem extinderea lanțului de hyperclinici în orașele mari din țară, investiția inițială pentru acest proiect fiind de 3,5 milioane euro", a declarat Mihail Marcu, Președinte CA MedLife.
MedLife a înregistrat în primul trimestru din acest an peste jumătate de million de clienți în zona de retail (plătitori cash), media zilnică a celor care au necesitat servicii medicale fiind de peste 5.500 de pacienți.
În zona corporate, compania a menținut ritmul de creștere. Astfel, în portofoliul companiei au fost aduși 20.000 de clienți noi, numărul total al celor arondați la serviciile MedLife fiind, în prezent, de 200.000 abonați.
Contractarea cu CNAS lasă de dorit
"Anul acesta mizăm pe o cifră de afaceri de 72 milioane de euro. Cu toate acestea, sunt premise să ajungem la valoarea de 75 milioane de euro, această diferență fiind pusă în balanță de evoluția macroeconomică și de sumele pe care le vom contracta de la CNAS", a declarat Mihail Marcu.
Reprezentanții companiei estimează