“Majoritatea brandurilor au migrat deja puternic spre digital”, spune Alex Cernătescu, CEO al agenției Infinit Solutions după participarea la congresul Interact Barcelona, la sfârșitul săptămânii trecute.
Alex Cernătescu:
“Majoritatea brandurilor au migrat deja puternic spre digital si chiar si cele mai conservatoare au din ce in ce mai multe campanii digitally-lead.”
“Din punctul meu de vedere, marea majoritate a campaniilor erau comparabile si cu ce fac si agentiile romanesti deci as putea zice ca stam destul de bine la acest capitol”.
“Tara noastra este vazuta ca o alternativa foarte serioasa atat pentru partea de tehnologie utilizata in advertising, dar si ca o imensa sursa de creativitate”, mai spune Alex Cernătescu.
Infinit Solutions este agenția care a dezvoltat platforma tehnică a Paginademedia.ro.
Câteva impresii ale lui Alex Cernătescu de la târgul dedicat domeniului digital, care a avut loc la Barcelona:
Cateva idei pe care le-am observat, ca profesionist:
Absolut toata lumea vorbeste despre integrarea canalelor de comunicare si despre hibridizare, practic de cladirea ecosistemelor de comunicare in jurul consumatorului – ceea ce ma bucura enorm pentru ca este o confirmare a directiei in care mergem si noi cu clientii nostri.
Ideea principala este adaptarea corecta a mesajelor catre realitatea “multi-screen” a consumatorului. Majoritatea brandurilor au migrat deja puternic spre digital si chiar si cele mai conservatoare au din ce in ce mai multe campanii digitally-lead. Ca si exemplu concret: am fost impresionat de ce face Nestle la acest capitol – au o intreaga echipa internationala (foarte tanara ) in Elvetia, care are ca scop primar experimentarea si testarea lucrurilor noi in domeniul digital.
Din punctul meu de vedere, marea majoritate a campaniilor erau comparabile cu ceea ce fac si agentiil