Google, compania mama a YouTube, cea mai mare platforma de partajare video din lume, este acuzata ca pune reclame in filmulete ofensive (rasiste, xenofobe, ale unor organizatii teroriste s.a.) pentru a obtine profit.
De exemplu, in filmuletul "Was Islam Spread By The Sword", apare o reclama la filmul "Flight", scrie Daily Mail. Mai mult, intr-un videoclip care face apel la un Jihad global apare o reclama a Vodafone.
Google sustine ca sistemul de distribuire a reclamelor este unul automatizat si ca este bazat pe comportamentul utilizatorilor si pe istoricul cautarilor pe care acestia le au pe internet.
Integral pe gandul.info
Foto: digibuzzme.com Tag-uri: Google, Youtube, reclame
Google, compania mama a YouTube, cea mai mare platforma de partajare video din lume, este acuzata ca pune reclame in filmulete ofensive (rasiste, xenofobe, ale unor organizatii teroriste s.a.) pentru a obtine profit.
De exemplu, in filmuletul "Was Islam Spread By The Sword", apare o reclama la filmul "Flight", scrie Daily Mail. Mai mult, intr-un videoclip care face apel la un Jihad global apare o reclama a Vodafone.
Google sustine ca sistemul de distribuire a reclamelor este unul automatizat si ca este bazat pe comportamentul utilizatorilor si pe istoricul cautarilor pe care acestia le au pe internet.
Integral pe gandul.info
Foto: digibuzzme.com Tag-uri: Google, Youtube, reclame