Directia Generala a Finantelor Publice Prahova a transmis, astazi, Inspectoratului Scolar Judetean Prahova " Situatia privind necesarul de sume defalcate din taxa pe valoarea adaugata pentru finantarea cheltuielilor de personal si a contributiilor aferente in anul 2013 pentru institutiile de invatamant preuniversitar de stat".
Iata docuumentul:
Prin prezenta va transmitem "Situatie privind necesarul de sume defalcate din taxa pe valoarea adaugata pentru finantarea cheltuielilor de personal si a contributiilor aferente in anul 2013 pentru institutiile de invatamant preuniversitar de stat", asa cum a rezultat din formularele transmise de cele 104 unitati administrativ teritoriale.
Situatiile cu datele transmise de institutiile de invatamant preuniversitar de stat aufost centralizate la nivelul unitatii administrativ-teritoriale care prin centralizare a rezultat o diferenta de majorat in suma de 9.815 mii lei (14.979-5.164), dar din analiza si calculul efectuat de personalul Serviciul Sinteza si Asistenta Elaborarii si Executiei Bugetelor Locale, din cadrul
Directiei Generale Finante Publice Prahova, a rezultat o diferenta de retras de 5.152 mii lei (12.1 81-7.056).
Motivat de cele mai sus prezentate rezulta ca intr-o prima etapa trebuie realizata o reasezare de sume intre unitatiile administrativ-teritoriale, dar la data prezentei aceasta nu poate fi realizata intrucat H.G.R. nr.72/27 februarie 2013 privind aprobarea normelor metodologice pentru determinarea costului standard per elev/prescolar si stabilirea finantarii de baza a
unitatilor de invatamant preuniversitar de stat, care se asigura din bugetul de stat, nu permite redistribuirea sumelor defalcate din taxa pe valoarea adaugata pentru finantarea cheltuielilor salariilor, sporurilor, indemnizatiilor si alte drepturi salariale in