Într-un cadru demn de renumele companiei, Palatul Cesianu-Racoviţă, compania AIR FRANCE KLM a celebrat azi cu o prezentare de modă lansarea programului destinat celor mai importanţi clienţi, care vor beneficia de servicii personalizate şi de tratamente exclusiviste. Într-un cadru demn de renumele companiei, Palatul Cesianu-Racoviţă, compania AIR FRANCE KLM a celebrat azi cu o prezentare de modă lansarea programului destinat celor mai importanţi clienţi, care vor beneficia de servicii personalizate şi de tratamente exclusiviste.
Evenimentul a fost marcat de o defilare în uniformele pe care stewardesele companiei le-au purtat începând cu anii '30, după ce designeri celebri precum Christian Dior, Balenciaga şi Nina Ricci au lucrat la fabricarea lor.
Printre avantajele de care vor beneficia cei mai importanţi 100 de clienţi se numără o linie telefonică dedicată acestora pentru rezervări şi informaţii, serviciul de transport gratuit de acasă la aeroport cu limuzina pentru cei care călătoresc la clasa business pe rute intercontinentale şi prioritatea la check-in şi la îmbarcare. De asemenea, aceştia vor putea participa la evenimente dedicate Top 100 AIR FRANCE KLM şi vor beneficia de oferte speciale, create pentru ei.
După ce "Flying Blue" a fost premiat la 5 categorii ale Freddy Awards (n.r. echivalentul Oscarurilor în domeniul transporturilor aeriene), Top 100 se anunţă şi el un succes şi există multe motive pentru a primi aceeaşi distincţie acordată programelor de loialitate ale companiilor aeriene.
AIR FRANCE KLM a mai pregătit o surpriză clienţilor săi: de la 29 mai 2013 a introdus un program-pilot care oferă pasagerilor posibilitatea de a se conecta la internet chiar în timpul zborului. Odată ce aeronava ajunge la altitudinea de 6.000 de metri, ocupanţii se vor putea conecta la un portal special creat.
Compania a înaintat şi pe segmentul dest