A treia generaţie BMW X5, modelul fondator al segmentului Sports Activity Vehicle (SAV) şi liderul global în clasa SUV-urilor premium, afișează acum un privind design chiar mai puternic și se laudă cu o majorare a spațiului interior, o versatilitate crescută și o eficiență remarcabilă.
De la debutul primului model, în 1999, au fost livrate mai mult de 1,3 milioane de modele către clienți. În România, BMW X5 este cel mai important model al mărcii, ocupând constant prima poziție în topul vânzărilor brandului bavarez începând cu 2008.
Conform oficialilor BMW, noul X5 prezintă o evoluție a designului față de modelul anterior într-o linie care aduce o imagine cu un plus de dinamism și forță. Destul de controversat, noul design se remarcă prin farurile circulare duble ce se extind în grila BMW a radiatorului, silueta extinsă elegant cu linia laterală marcată de pasajele musculoase ale roţilor, cu designul față și spate evidențiat de linii orizontale şi suprafeţe proeminente, dar și prin accentul pe optimizarea aerodinamică. O serie de elemente noi sunt integrate armonios în limbajul general de design, incluzând Air Curtains și Air Breathers pentru roțile față şi Aero Blades pentru lunetă. S-a obținut astfel un coeficient aerodinamic deosebit (Cd) de redus, de numai 0,31 (în cazul X5 xDrive30d).
În plus, sunt oferite în premieră posibilităţi de personalizare speciale, clienţii putând opta între noile pachete Design Pure Experience, Design Pure Excellence dar și M Sport, dotări de exterior şi interior pot fi comandate în aproape orice combinaţie. Se asigură astfel posibilitatea de a opta între mai multe configurații care schimbă caracterul mașinii între robust și puternic, dinamic sau elegant și luxos.
La interior se remarcă spațiul extrem de generos, ambianța luxoasă și atenția pentru materialele folosite. Structura orizontală, în straturi, a pano