"Crin Antonescu bate drumul Bruxelles-ului ca să bage PNL în PPED", titrează Curentul.
"Conform surselor ziarului Curentul, însuşi preşedintele PNL , Crin Antonescu, a făcut recent o vizită la Bruxelles pentru a discuta cu popularii europeni. Potrivit surselor noastre, Antonescu a fost însoţit în vizita sa de către Sorin Frunzăverde, cel mai aprig susţinător al trecerii PNL în tabăra populară. Frunzăverde are conexiuni foarte bune la nivelul popularilor europeni şi mizează pe acestea să obţină acceptul pentru primirea PNL în familia populară europeană".
Din Adevărul aflăm că "USL netezeşte drumul pentru noua Constituţie".
"Camera Deputaţilor a adoptat, miercuri, proiectul de lege privind reducerea pragului de prezenţă la referendum de la 50% la 30%", scrie publicaţia.
"Experienţa din trecut dovedeşte că atingerea cvorumului de 50% este dificilă – chiar şi la modificarea Constituţiei din 2003 au fost necesare două zile de referendum, în condiţiile în care niciun partid important nu se opunea schimbării", mai explică Adevărul.
Cotidianul ne spune că Bayern Munchen este cel mai valoros brand din lumea fotbalului.
"Grupul de consultanţă Brand Finance a dat publicităţii un raportul pe 2013 al celor mai valoroase branduri din fotbal – atenţie, a nu se confunda cu valoarea echipelor sau cu valoarea cotelor de piaţă a echipelor, aşa cum mulţi ziarişti din România deja au făcut. Pe locul 1 se află câştigătoarea Ligii Campionilor, Bayern Munchen", arată publicaţia.
"Dar primul loc nu s-a datorat victoriei de pe Wembley din finala LC (de altfel raportul este anterior disputării finalei) ci, deloc surprinzător, scăderii acţiunilor clubului Manchester United la Bursa din Toronto. Acţiunile britanicilor au scăzut din cauza indeciziei privind banca tehnică şi a întârzierii lui Alex Ferguson de a anunţa dacă va continua sau nu", detaliază Coti