Google schimbă serviciul Gmail şi face administrarea mesajelor mult mai uşoară. S-a inspirat de unde a putut, a venit cu idei noi şi la doar câteva zile după ce au apărut informaţiile neoficiale cu privire la schimbare, Google o anunţă oficial.
Google vrea ca utilizatorii să scape de aglomeraţia din inbox şi a pregătit în acest sens taburi pentru fiecare tip de mail pe care îl primeşti. E de la o reţea socială? Ai un tab pentru asta. Este o promoţie, o ofertă de care ar trebui să ştii (a se citi: spam)? Atunci, este în folderul propriu, la Promotions, se arată pe blogul oficial al serviciului.
Google imită, poate cel mai bine, funcţionalităţile din Mailbox când vine vorba de aplicaţia mobilă. Acum au fost incluse culorile pe baza cărora să-ţi sortezi mesajele pe care le primeşti. Vor fi grupate pe baza aceloraşi taburi ca în cazul inboxului de web, numai că mutarea şi marcarea devin mai intuitive. Toate dispozitivele cu Android 4.0 şi mai nou vor primi noua aplicaţie, iar pentru iPhone şi iPad va fi una pregătită de asemenea.
Află şi despre: Google şi noutăţile: Gmail cu design nou, Android 4.3 Jelly Bean în imagini noi şi Google Buzz va fi închisă în iulie
Google se concentrează în primul rând pe reducerea (dacă nu chiar eliminarea) „aglomeraţiei“ din contul de Gmail. „A devenit evident în ultimul timp că noţiunea de inbox simboliza mai mult un stăpân decât un servitor. Nu era doar faptul că utilizatorii primeau zilnic sute de mailuri, ci tot mai des utilizatorii erau acaparaţi de inboxul lor“, a declarat Alex Gawley, product manager pentru Gmail, pentru cei de la The Verge.
Aplicaţia de Android va veni destul de curând, ar trebui să sosească până la finalul acestei săptămâni, dar pentru cea de iPad şi iPhone vor mai fi necesare câteva săptămâni. Acum, aceste aplicaţii vor aduce la cunoştinţa utiizatorului câte mailuri sun