Clienţii Carrefour pot testa pe 1 şi 2 iunie produsele de marcă proprie, fabricate în România. Strategia privind aceste produse a fost prezentată ieri, de reprezentanţii Carrefour România. Potrivit acestora, produsele de marcă proprie Carrefour sunt mai ieftine cu minimum 20% decât produsele mărcilor foarte cunoscute, peste 90% dintre acestea sunt fabricate în România şi au o calitate similară cu produsele mărcilor cunoscute. De altfel, aceste produse au fost testate deja de aproximativ 2.500 de consumatori, în cadrul proiectului Panel Test.
Produsele testate pot fi identificate în magazine prin noul logo „Inspirat, testat şi aprobat de către clienţii Carrefour!”. „Pe 1-2 iunie, Carrefour vă aşteaptă în hipermarketurile sale la standurile de degustări pentru a încerca produsele Marcă Proprie Carrefour. Produsele Marcă Proprie Carrefour sunt testate de către clienţii noştri în laboratoarele proprii aflate în incinta hipermarketului Carrefour Militari. Paleta actuală de produse a fost selecţionată cu ajutorul a peste 2.500 de clienţi Carrefour care au analizat comparativ produsele Marcă Proprie Carrefour cu cele ale brandurilor naţionale şi internaţionale. Echipa calitate, cea care organizează Panel Test-ul, notează comentariile participanţilor la finalul fiecărei sesiuni, analizează chestionarele completate pentru a hotărî modificările care trebuie aduse reţetelor produselor, acolo unde este cazul, astfel încât acestea să corespundă nevoilor clienţilor din punct de vedere al calităţii, gustului, aspectului“, transmit reprezentanţii Carrefour.
Ieri, reprezentanţi ai Carrefour Focşani au trecut şi pe la redacţia „Monitorul de Vrancea“, pentru a prezenta produsele marcă proprie.
Clienţii Carrefour pot testa pe 1 şi 2 iunie produsele de marcă proprie, fabricate în România. Strategia privind aceste produse a fost prezenta