Oficialii Carpatair au anunțat, astăzi, noua lor strategie: zborurile lor vor fi doar directe, efectuate cu aparate de tip jet mediu și nu vor mai face escale la Timișoara, orașul de se află sediul companiei. Anunțul a fost făcut cu ocazia ultimei aeronave Saab 2000 care a părăsit flota Carpatair.
Decizia vine după un deceniu de când avioanele Carpaair au început să zboare de la Timișoara. În perioada 2003 – 2013, Carpatair a operat de pe Aeroportul Internațional Timișoara ”Traian Vuia” cu o flotă de 18 aeronave, dintre care 14 de tip Saab-2000, numai aeronavele Saab 2000 efectuând în această perioadă peste 150.000 de ore de zbor și au transportat peste 3.5 milioane de pasageri.
“Aeronavele cu elice (turboprop) sunt înlocuite cu aeronave mai mari de tip jet mediu curier, Carpatair schimbând astfel strategia spre dezvoltarea de zboruri point-to-point de pe acele aeroporturi din România unde libera concurență între companiile aeriene este încurajată”, a declarat Nicolae Petrov, președinte & CEO Carpatair. Anunţul intervine după un adevărat război între Carpatair şi Aeroportul Internaţional “Traian Vuia” Timişoara.
Oficialii Carpatair au anunțat, astăzi, noua lor strategie: zborurile lor vor fi doar directe, efectuate cu aparate de tip jet mediu și nu vor mai face escale la Timișoara, orașul de se află sediul companiei. Anunțul a fost făcut cu ocazia ultimei aeronave Saab 2000 care a părăsit flota Carpatair.
Decizia vine după un deceniu de când avioanele Carpaair au început să zboare de la Timișoara. În perioada 2003 – 2013, Carpatair a operat de pe Aeroportul Internațional Timișoara ”Traian Vuia” cu o flotă de 18 aeronave, dintre care 14 de tip Saab-2000, numai aeronavele Saab 2000 efectuând în această perioadă peste 150.000 de ore de zbor și au transportat peste 3.5 milioane de pasageri.
“Aeronavele cu elice (turbopro