Unul dintre cei mai cunoscuţi oameni de marketing digital din lume, Tom Eslinger, director global de creaţie al agenţiei "Saatchi&Saatchi" şi primul preşedinte al juriului Mobile Lions de la Cannes, vine la ICEEfest, unde va susţine nu doar o prezentare, ci şi un training privat, cu locuri limitate.
Workshopul dispune de doar 30 de locuri, iar intrarea se poate face pe bază de înscriere prealabilă - pentru cei care deţin deja un bilet full pass - dar şi cu acces doar la acest eveniment din cadrul festivalului, în limita locurilor disponibile pe site-ul www.iceefest.com, secţiunea "Registration".
O altă prezentare aşteptată este cea a serviciului muzical DEEZER, reprezentat de Clément Cezard, Chief Business Development Officer. În Romania, serviciul de muzică DEEZER a devenit foarte cunoscut mai ales după ce a fost inclus în abonamentele Panteră de la Orange. Cele peste 20 de milioane de melodii oferite de DEEZER pot fi accesate şi de pe computer, dar şi de pe telefonul mobil, printr-o aplicaţie compatibilă cu sistemele de operare mobile iOS, Android, Windows Phone şi BlackBerry OS.
Şi Facebook vine la Bucureşti şi pentru a prezenta ultimele noutăţi legate de aplicaţii mobile şi jocuri pe telefon. Juanma Jura, Lead for EMEA Gaming Marketing Solutions, va deschide cea de-a doua zi de ICEEfest.
Evenimentul este cel mai amplu de acest tip care a avut loc până acum la Bucureşti, reunind mari jucători ai industriei - Google, Facebook, Microsoft, Yahoo - alături de agenţii de creaţie şi strategie digitală majore din lume, producători de tehnologie, aplicaţii, jocuri şi continut online.
În plus, ICEEfest are şi o consistentă parte de divertisment, cu evenimente precum "Viral Movie Night", unde comedianţi cunoscuţi vor vorbi despre cele mai amuzante clipuri de pe net sau "Stars vs Internet", unde vedete precum Horia Brenciu sau Marius Moga