A treia generaţie BMW X5 începe să se arate. De la debutul primului model, în 1999, au fost livrate mai mult de 1,3 milioane de modele către clienţi. În România, BMW X5 este cel mai important model al mărcii, ocupând constant prima poziţie în topul vânzărilor mărcii începând cu 2008.
Noul BMW X5 reprezintă o evoluţie a designului faţă de modelul anterior într-o linie care aduce o imagine cu un plus de dinamism şi forţă. Noul design se remarcă prin farurile circulare duble ce se extind în grila BMW a radiatorului, silueta extinsă elegant cu linia laterală marcată de pasajele musculoase ale roţilor, cu designul faţă şi spate evidenţiat de linii orizontale şi suprafeţe proeminente, dar şi prin accentul pe optimizarea aerodinamică. O serie de elemente noi sunt integrate armonios în limbajul general de design, incluzând Air Curtains şi Air Breathers pentru roţile faţă şi Aero Blades pentru lunetă. S-a obţinut astfel un coeficient aerodinamic deosebit (Cd) de redus, de numai 0,31 (în cazul X5 xDrive30d).
Despre personalizare şi muşchi
În plus, sunt oferite în premieră posibilităţi de personalizare speciale, clienţii putând opta între noile pachete Design Pure Experience, Design Pure Excellence dar şi M Sport, dotări de exterior şi interior pot fi comandate în aproape orice combinaţie. Se asigură astfel posibilitatea de a opta între mai multe configuraţii care schimbă caracterul maşinii între robust şi puternic, dinamic sau elegant şi luxos.
Trei variante de motorizare vor fi disponibile la lansare: BMW X5 xDrive50i cu noua generaţie de motor V8 pe benzină (330 kW/450 CP), BMW X5 xDrive30d cu propulsor diesel cu şase cilindri (190 kW/258 CP) şi BMW X5 M50d, model M Performance, cu motor diesel triturbo cu şase cilindri (280 kW/381 CP). În luna decembrie 2013, BMW X5 xDrive40d, BMW X5 xDrive35i, BMW X5 xDrive25d şi BMW X5 sDrive25d (emisi